Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 października 2012

łódeczki ziemniaczane z niespodzianką

witam wszystich po dłuższej przerwie. Wracam do swojego żywiołu i zaczynam znów gotować. Dzisiaj delikatnie, łatwo, szybko i smacznie -> "łódeczki ziemniaczane z niespodzianką" 



Co będzie nam potrzebne do przygotowania tej potrawy:

- 5 dużych ziemniaków w łupinkach

- 225 g. zamrożonego szpinaku  (ja użyłam w liściach)
- 2 pomidorki
- 1 kulka mozzarelli light
- 2 ząbki czosnku
- przyprawy: sól ziołowa, pieprz, zioła prowansalskie, koperek do dekoracji
- starty ser żółty (ja użyłam wersji light)


A jak to zrobić?:
-> ziemniaki myjemy i całe w łupinkach gotujemy, aż zrobią się średnio-miękkie. Po ugotowaniu przecinamy je wzdłóż na pół i wydrążamy lekko środek łyżeczką




Przyrządzamy farsz:
-> rozmrażamy szpinak na patelni z dodatkiem odrobiny wody. Ja wybrałam szpinak w liściach, bo najbardziej mi smakuje, ale równie dobre danie wychodzi z rozdrobnionym. Do szpinaku dodajemy pokrojony drobno czosnek i doprawiamy solą, pieprzem oraz ziołami prowansalskimi. Następnie dodajemy pomidory i mozzarellę pokrojone w kostkę. Lekko mieszamy. Farsz wkładamy jako niespodziankę w wydrążone miejsce w naszych łódeczkach.




Gotowe łódeczki posypujemy odrobiną startego sera i wkładamy do nagrzanego piekarnika

Czas pieczenia: 10 min
Temperatura piekarnika: 150 stopni



SMACZNEGO :)

2 komentarze:

  1. Łódeczki właśnie siedzą w piekarniku. Zrobiłam je na obiad z okazji mamy urodzin. Warto zwrócić uwagę na mozzarelle aby od razu po wrzuceniu dokładnie zmieszać ją z resztą składników, bo w innym przypadku się kawali. Pozdrawiam!

    P.S.
    Wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. many thanks a great deal with regard to discussing. we wanted something similar to which.

    fifa ultimate team coins
    Cheap Elder Scrolls Online Gold
    fifa coins

    OdpowiedzUsuń