Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 25 października 2012

penne ze szpinakiem w sosie serowym

Dzisiaj obchodzimy ŚWIATOWY DZIEŃ MAKARONU więc obowiązkowotrzeba zrobić danie makaronowe. Ja wymyśliłam, aby podać pyszne "penne ze szpinakiem w sosie serowym". Uwielbiam to danie i co najfajniejsze: jest naprawdę bardo proste w przygotowaniu a jakie dobre :)


Potrzebujemy:
- paczka maakaronu penne (najlepiej pełnoziarnistego)

- opakowanie mrożonego szpinaku (ja użyłam rozdrobnionego ze śmietaną, ale wg mnie lepszy jest w liściach)
- 2 ząbki czosnku
- kostka sera żółtego typu light
- oliwa z oliwek
- pieprz
- sól
- mąka
- mleko
- masło


No to do dzieła:
-> szpinak rozmrażamy na patelni, dodajemy wyciśnięty czosnek, sól i pieprz. Masło rozpuszczamy w rondelku, dodajemy mąkę i robimy zasmażkę. Powoli dodajemy trochę mleka a na koniec starty ser cały czas energicznie mieszając. Całość wylewamy na szpinak i mieszamy. Makaron gotujemy al'dente w lekko posolonej i pokropionej oliwą wodzie. Odcedzamy, wykładamy na talerz, polewamy sosem i dekorujemy kosteczkami sera żółtego.

Pyszne!!!!
 

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam penne ze szpinakiem i z serem w stylu feta, dodać gęsty jogurt grecki (mąki nie potrzeba) no i czosnek oczywiście - pychota

    OdpowiedzUsuń
  3. następnym raze3m tak właśnie zrobię :) Dzięki Moniu za pomysł :)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam makaron ze szpinakiem, ostatnio zrobiłam inną wersję - lazanię :)

    Nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam na mojego bloga :)
    http://the-student-cookbook.blogspot.com/2014/01/szczesliwego-2014-liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing, this really is stunning. Picture all of the reading through as well as composing you can perform... Chilly within the winter season although.

    fifa coins traderlol boosting

    OdpowiedzUsuń